11 mar 2008

E?R?C?

Ahir al matí, el "líder" d'ERC, Josep-Lluís Carod-Rovira, va ser entrevistat per Josep Cuní al seu programa, "Els matins de TV3".

Jo diria que va ser obligat a anar a aquella entrevista ja que es veia un Josep-Lluís molt més calmat al que ens té acostumats. Es va mostrar un Josep-Lluís nerviós que no parava de beure aigua, aigua que no acabava amb la seva set. Josep Cuní, que no es talla, el va posar en compromís durant l'entrevista uns quants cops però, el president del partit republicà s'anava sortint per les branques... Fins que s'apropà la fi de l'entrevista i, el presentador traguè l'arma blanca sigilosament, el va ferir, ben ferit, i la va guardar. En acabar aquesta trama de l'entrevista, Josep-Lluís no va saber respondre, l'havien "agafat" i, l'havien deixat malament davant l'audiència del programa. Bevia aigua mentre Josep Cuní l'acomiadava del plató.

Potser aviat també l'acomiaden del seu propi partit. Això ha estat el que li ha advertit Pilar Rahola, col·laboradora del programa i, per tots sabut ex-militant d'ERC.

VEURE EL VIDEO
Tot el video és digne de veure, però els 10 últims minuts no tenen cap desperdici.

EXTRACTE D'ENTREVISTA

"
Josep Cuní (JC): És veritat que el President Montilla els va dir ahir: "us ho feu vosaltres, no em porteu una crisi de Govern"? Per que algú, que no em consta que fou vosté, pretenia que això tingués una sacsejada per fer creure que així es controlava el Govern des de fora? A vosté li consta.
Carod Rovira (Cr): Veig que vosté sap motes coses. Jo l'únic que sé és el que saben els altres militants d'ERC...
JC: Això que jo acabo de dir vosté ho sap.
CR: No pas perque m'ho hagi dit el President de la Generalitat, per tant, jo no ho sé aixó.
JC: Però tampoc li ho he dit jo, per tant, tampoc li pregunto qui li ha dit. L'important és que vosté ho sap.
CR: Ara si que em penso que la nostra audiència s'ha perdut.
JC: No, no, no, no es perd perque li explico a la nostra audiència
CR: (Expliquiu va..)
JC: Ahir un corrent determinat i un sector determinat d'ERC pretenia que la marxa del conseller Puigcercós del Govern de la Generalitat provoqués una crisi de Govern en la qual s'obligués als altres socis a canviar també algun conseller.
CR: Vull creure que aixó no és així perque si fos així seria un gest d'una irresponsabilitat política sense precedents, per tant, estic convençut que això no va passar.
JC: Em consta de molt bona font. (Carod es queda immòbil). I a vosté també, altre cosa és que vosté per la unitat del partit vulgui fer veure aquí que valdria més que això no hagués estat així, però aixó va ser així.
Vosté i jo ho sabem i ara ho sap l'audiència.
Gràcies Senyor Carod.
Son les nou i set minuts... "

2 comentarios:

Patricia dijo...

Qué grande es Josep Cuní!! Això és un periodista home!!

No tiene desperdicio y el final menos. Está claro que andan más perdidos que un ciego sin bastón...

Patricia dijo...

David creo que deberías traspasar el blog eh?? que antes era un espacio llenito de ebullición...no se meten contigo juu jajaj.

Quien nos manda tocar el RSS eh??