2 oct 2007

Secretaria de Formació L'H

Bé, a la intervenció que m'havia preparat per a fer al congrés tenia les linies d'actuació de la secretaria de formació que intentaré portar endavant. Però, com que no venia al cas en aquell moment, vaig decidir no ampliar més la meva intervenció. Tanmateix, crec que és important anunciar-les, és per això, que les escric, resumint molt, a continuació:

Des la secretaria de formació, s'intentarà que "l'Escola de Formació Ernest Lluch" siguin de qualitat i, espero, una gran participació, no tan sols de la federació de L'Hospitalet sinó d'altres federacions. Per afavorir la participació de tots i totes, entenc, que com que tenim diferents interessos, haig d'estar obert a suggerencies i, així serà. A més, voldria dir, que no centraré la secretaria de formació en la nostra escola, que obviament tindrà un caire rellevant, sinó que també s'ampliarà la oferta de cursos, sempre tenint en compte la disponibilitat de la militància.
En relació amb el secretari de formació de la nacional i l'escola nacional, Pau, has de saber que estic completament a la teva disposició.
En relació amb el PSC a L'Hospitalet de Llobregat, haig de dir que David Quirós (secretari de formació de la federació d'Hospitalet) hi mantenim una bona relació i, n'estic segur que podré aprendre d'ell i fer coses junts. Tanmateix, si escau, em reuniria amb els secretaris de formació de les diferents agrupacions.
En relació amb el PSC a nivell nacional, haig de dir que l'escola de formació Xavier Soto serà recomenada als nostres militants, com fins ara i, que les nostres portes estaran sempre obertes a Josep Maria Sala.

Crec que no em deixo res...

Sens molt més a dir,

SALUT I REPÚBLICA

7 comentarios:

Carlos dijo...

A si me gusta David! con las pilas puestas.

No me cabe ninguna duda que lo haras bien!

un abrazo

David dijo...

Nada me da más ánimos que el respaldo de las personas que creen en mis capacidades,

GRACIAS, CARLOS.

NCL dijo...

Con tanto entusiasmo seguro que esta será una gran ejecutiva y que tu serás un gran secretario de formación.
Cuenta conmigo!!
salud2

David dijo...

Espero que el entusiasmo siga vivo hasta que se acabe nuestro mandato, espero que esta ejecutiva marque un antes y un después en JSCL'H.
Cuento contigo y cuenta conmigo!

Hasta pronto,

GRACIAS, NESTOR

Anónimo dijo...

Me extraña que cuando hables de un cargo en el PSC y más cuando es de Formación lo expliques en catalán. Las cosas oficiales supongo que según tú deben ser en catalán.

David dijo...

Discúlpeme pero en el post en el que hablo sobre el cambio de la ejecutiva de JSC (el cargo también es en JSC) lo hice en castellano. Así pues, creo que ni usted, ni nadie me va a obligar a escribir en ningun idioma en mi propio espacio personal. Si tiene algun problema con el catalán, la Generalitat tiene un servicio de traducción, también google.
De nuevo, le agredezco su visita.

Jonatan García dijo...

A començar fort, mi secretari de formació.
Estoy seguro que lo haras mb.
1abrazo pulpi (has visto yo escribo en català y en castejano...jeje)